2. Planlegging og informasjon

Hva skal din virksomhet bruke tjenesten til?

  • Les om tjenesten: les tilgjengelig dokumentasjon og informasjon

  • Planlegge signeringsprosess: Tenk gjennom egne behov og tenkt flyt for signeringsprosessen

  • Ulike bruksscenarier som tilbys av løsningen: Les om scenariene under "Sikkerhet og funksjonalitet" og vurder om dette stemmer overens med egne scenarier

  • Tilleggstjenester: Vurdere bruk av eventuelle tilleggstjenester. Les om disse under "Sikkerhet og funksjonalitet"

  • Planlegge ønsket tidsløp for testing og produksjonssetting av tjenesten

  • Informere Difi om planer, ønsker og behov

  • Informere Difi om bruksmønster, forventet antall signeringer pr år og eventuelle kritiske perioder eller høyvolumsperioder

Publisert: 27. Apr 2018, Sist endret: 26. jun 2018

Hjelp oss å bli bedre

Fant du det du lette etter?

Tilbakemeldinger blir ikke besvart. Gå til siden med kontaktinformasjon hvis du trenger hjelp.

* Påkrevd

Hjelp oss å bli bedre
*