Webinar om utviklingsplaner for Difis fellesløsninger 2019

22. Jan 2019

Praktisk informasjon

Start: Tirsdag 22. januar 2019 - 09:00
Slutt: Tirsdag 22. januar 2019 - 09:30
Ansvarlig: 

Linda Johansen, mob: 99 35 30 55.

Beskrivelse

I webinaret vil vi presentere hvordan vi vil utvikle fellesløsningene i 2019. Dette vil inkludere ID-porten, digital postkasse, kontaktregisteret, eSignering, eFormidling og eInnsyn. I tillegg vil vi ta med funksjonalitet for virksomhetsautentisering, det som flere nå kjenner som «maskinporten».

Vi vil presentere hovedtrekkene ved utviklingsplanen og de områdene vi særlig vil prioritere. I tillegg presenterer vi hvordan du kan få mer detaljert informasjon og veiledning om bruk av løsningene, samt detaljer om utvikling gjennom året.

Målgruppen er offentlige virksomheter.

Du kan stille spørsmål til Difi underveis og i etterkant av webinaret ved å sende inn spørsmål til idporten@difi.no. Spørsmål og svar blir tilgjengeliggjort på vår Samarbeidsportal etter webinaret sammen med et opptak av webinaret.

Vi ser frem til å dele erfaringer og høre dine innspill!
 

Publisert: 07. Jan 2019, Sist endret: 11. Jan 2019

Deldette